문화

항상 고객을 먼저 생각합니다. 우리는 경험으로부터 고객과 견고한 관계를 형성하고 있으며, 고객 비즈니스의 쟁점과 기회를 파악하여 보다 효과적으로 의미있는 가치를 제공하고 있습니다.

C&W 문화는 우리가 일하는 방식을 상징합니다. 동료 혹은 직원에 대한 지원을 서로 아끼지 않고 고객의 이익을 실현하기 정보를 공유하고 있습니다.

이러한 방식은 우리가 성공하는 데 기반이 되며 우리 모두가 자신의 목표와 희망을 가지는 한편 서비스 제공과 품질에 전념하기 위한 통합된 방향성을 가지고 있습니다.

C&W는 적극적이고 열정적이며, 혁신적인 생각을 보유한 인재를 찾고 있습니다.

Twitter

"In the military, we understand teamwork and loyalty, qualities that are essential to our clients and this firm," s… https://t.co/3HH8nM111r

1 hour ago via Twitter Web Client

RT @CushWakeUS: #Blockchain can transform #CRE transactions ranging from property listings to sales — and it has the potential to disrupt t…

2 hours ago via Hootsuite Inc.

Causeway Bay in Hong Kong was announced as the most expensive retail location globally. See where the other 445 loc… https://t.co/HzaOyoJxyp

6 hours ago via Twitter Web Client

Facebook

Cushman & Wakefield

2017 marks the 100th anniversary of the Cushman & Wakefield brand. Watch to see where we've been, and - more importantly - where we're headed. #CWturns100…

Cushman & Wakefield Celebrates 100 Years

With a century-old leading brand and a tradition over 200 years in the making, we have a legacy of taking ideas – shaping ideas – and helping...…

494 days ago

Cushman & Wakefield

#tbt to 1951 - Cushman & Wakefield sponsors a contest to identify 36 of New York's newest buildings. Watch our history unfold at http://cushwk.co/timeline #CWturns100…

498 days ago

Cushman & Wakefield

Rapid global growth in consumer spending on eating out is driving the increasing presence of food & beverage options in shopping centres. How could these trends affect your shopping centre or investment portfolio? Find out http://cushwk.co/2uiSbsC…

500 days ago

글로벌 부동산 서비스 기업인

쿠시먼앤드웨이크필드 에서 제공하는 다양한 기회를 찾아보세요.